Új hét, újra bővült a PBE! Az Inquisitor Sivir és a Marauder Warwick hőskinézetek módosítva lettek, emellett a rögzített kamera kapott új opciót és természetesen a szokásos balanszváltozások sem maradhattak el.

startbanner

Görgess tovább az infókért!

(Figyelmeztetés: A PBE tartalom képlékeny és kísérleti jellegű – a jelenlegi állapot nem reflektál teljes mértékben arra, amilyen állapotban az élő szervereket fogja elérni. Kérjük, e szempontok alapján bontakozzatok jóslatokba.)

Talpig vasban: Sivir és Warwick

Inquisitor Sivir

Inquisitor Sivir kapott pár kisebb ráncfelvarrást textúrailag, az 1/27-eshez képest a sisak, a páncél, az övének a színe, valamint a fegyvertartása is módosult.

sivir1

sivir2

sivir3

Marauder Warwick

Marauder Warwick-ot sem kerülte el a grafikusbrigád, akik változtattak a nyakörvön és a karmokon némileg.

ww1

ww2

ww3

Ha kíváncsiak vagytok a PBE ciklus többi hőskinézetére is, nézzétek meg korábbi cikkünket!

Új rögzített kameramód

A beállításoknál megtalálható egy új „Rögzített kameramód”.

cam1

Ez az opció csak akkor lép életbe, ha rögzített kamerával játszol, vagy a Space gomb lenyomásával a hősödhöz ugrik a képernyő.

Itt van néhány példa a “Fixed Offset” vs “Per-Side Offset” beállításokra mindkét oldalon:

Fixed Offset vs Per-Side Offset kék oldalon

blu1 blu2

Fixed Offset vs Per-Side Offset piros oldalon

red1 red2

A fenti képeken a hős ugyanazon a helyen áll, azonban a “Fixed Offset” beállításnál a hős a képernyő közepén van (ez a mostani), míg a “Per-Side Offset” némileg elmozdítja a kamerát a nexus felé.

Egyéb

Az 1/29-es frissítésben bekerült őrszemanimációk (lerakás és elpusztítás) a mai nappal kikerültek PBE-ről.

Balansz változtatások

( * Emlékeztető *: A PBE szerver egy olyan tesztelői környezet, ahol új, kísérleti, és néha radikális változások történnek. Amiket lentebb láthatsz, hiányosak lehetnek mind tartalomban, mind változtatásokban, amik még nem lettek a PBE-hez hozzáadva – ne veszítsd el a fejed! Ezek nem hivatalos közzétételek. )

Hősök

Ahri

  • A megtévesztés gömbje (Q) manaigénye nőtt 55/60/65/70/75-ről 60/70/80/90/100-ra
  • Rókatűz (W) sebzése csökkent 50/80/110/140/170-ről 40/65/90/115/140-re
  • Rókatűz (W) töltési ideje csökkent 9/8/7/6/5-ről 8/7/6/5/4-re
  • Rókatűz (W) hatótávja csökkent 750-ről 600-ra.


Diana


Gnar

  • Az idő, amíg Megából Minibe alakulva nem lehet dühöt gyűjteni, nőtt 13 másodpercről 15-re..
  • [ Teljes átalakulási idő csökkentve? Amíg az élő szerveren a tipp “15 másodperc”-et ír de kb. 20 másodpercig tart. Ez csökkent le PBE-n kb. 15 másodpercre.]

Gragas

  • Pezsgőshordó (Q) mozgási sebesség lassítása nőtt 30/35/40/45/50%-ról 40/45/50/55/60%-ra

Kassadin

  • Null golyó (Q) sebzése csökkent 80/105/130/155/180-ról 70/95/120/145/170-re
  • Alvilági penge (W ) passzív sebzése megváltozott 20-ról 10/15/20/25/30-ra


Varus

  • A romlás láncának (R) szélessége nőtt 100-ról 120-ra.


Zyra

  • Halálos virágzás (Q) most már írja, hogy a Tövisköpő hatótávja 750.zyraQ
  • Kapaszkodó gyökerek (E)most már írja, hogy az Indacsapás hatótávja 400.zyraE
  • Emellé a növények kaptak hatótávjelezőt! Zyra és csapattársai látják, míg az ellenfelek természetesen nem.plant1 plant2

Tárgyak

Kristálygömb

  • Kibővült a leírása: “Lerak egy látható őrszemet, ami 60 másodpercig tart.”farsight
  • [Megjegyzés: Ez a változás még nem működik! Azonban egy új ikon már bekerült a Kristálygömb őrszemének.]farsight2

A látó lencséje

  • Fejlesztési ár csökkent 475-ről 250-re.

Kísértetkámzsa

  • Egyéni passzív változott: ellenféltől elszenvedett sebződés utáni alap életerő-regeneráció immáron nem 100%-ot, hanem 150%-ot biztosítspectre

(forrás: surr@20)

Hozzászólások

hozzászólás