Remélem kipihentétek magatokat a hétvégén, ugyanis újult erővel támadnak a PBE-s srácok! A mai pakkban található egy új kísérleti „Mandrake” őrszem, egy újabb „félig lezárt” kamera beállítás, Mordekaiser is kapott kisebb módosításokat a varázslataihoz és persze még jó pár apróság bekerült!

startbanner

Görgess a további infókért!

(Figyelmeztetés: A PBE tartalom képlékeny és kísérleti jellegű – a jelenlegi állapot nem reflektál teljes mértékben arra, amilyen állapotban az élő szervereket fogja elérni. Kérjük, e szempontok alapján bontakozzatok jóslatokba.)

Mandrake őrszem

ward1

[Megjegyzés: A tárgy jelenleg inaktív a bugok miatt.]

Xypherous szolgált némi infóval a Mandrake őrszemről, ami egy új kísérleti tárgyként került bele a mai frissítésbe:

Megjegyzés: A fent említett tárgy még bőven kísérleti állapotban van és a közeljövőben biztosan nem lesz elérhető, ha egyáltalán valamikor is az lesz. Minden tulajdonsága átmeneti és egyáltalán nem végleges.

Üdv srácok!
Feldobtam némi kísérleti tartalmat, hogy kipróbáljátok.

Mandrake őrszem
50 arany

Klikk a használathoz: Elhelyez egy láthatatlan, de vak őrszemet egy bokorban 5 percre. Az őrszem pingelni fog a térképen, ha egy látható vagy láthatatlan ellenség 900 egységnyi körben van.

Ez az őrszem kimondottan a korai játékhoz készült, hogy megvédje az ösvényeket a dzsungeles elől, anélkül, hogy felfedné a dzsungeles akkori életerejét vagy útvonalát. Használható még a korai játékban láthatatlanság ellen, ezáltal védve az ösvényt, hiszen pink őrszemet alig-alig vásárolnak az elején a játékosok. Még szükség van az őrszem súlyos finomhangolására (egyelőre még „átlát” a falakon”), hogy használhatónak érezzétek.

A következő pár napban még dolgozunk rajta, hogy némileg tisztább legyen a kép – amikor utoljára ellenőriztem, kihagytam valahol egy fájlt, úgyhogy esélyes, hogy PBE-n atombugos éppen – és még ki kell gondolnunk, hogyan fog pingelni a cucc.

Esetlegesen szükség lesz egy saját pinghangra és hibakezelésre, de egyelőre minden átmeneti és kísérleti állapotban van.

  1. Kíváncsi vagyok, hogy mennyire fogják érteni a játékosok az őrszem célját.
  2. A tárgy remélhetőleg nem ér annyit, hogy megérjen fenntartani egy helyet az inventoryban a végjátékra.”

“Félig zárt” kamerabeállítás

A „félig zárt” kamerabeállítás hozzá lett adva a Játékbeállítások menühöz.

Ha így van beállítva a kamera, engedni fogja, hogy elhúzd a kamerát a hősödről, de a képből nem tudsz kimenni (mint ahogy a képeken látszik).

cam1

cam2 cam3

Íme, egy összefoglaló videó, ami bemutatja az új beállítást és annak a hatótávját:

[csak PBE] Dzsungel adatgyűjtés

 [Mivel még kerültek be módosítások, a mai frissítésben még nem működik.]

Az új, csak PBE-re bevezetendő buffról, amivel jobban lehet mérni a korai játékbeli dzsungelezés adatait, Riot Reinboom adott infót:
„Ahoy! Nemsokára bevezetünk egy kisebb változást PBE-re, amivel abban tudtok nekünk segíteni, hogy jobban megértsük, hogyan dzsungeleznek a játékosok (főleg a játék korai szakaszában).

Amikor próbáltunk valamit is leszűrni a visszajelzéseitekből, hamar világossá vált, hogy a játékosok nagyon másképp viszonyulnak a dzsungelhez. Ráadásként a legapróbb módosításoknak is nagy szerepük van, hogy éppen melyik hősök járnak jól egy adott változással.

Számunkra ebből az derült ki, hogy nehéz kiegyensúlyozni a korai játékbeli dzsungelezést több rálátás nélkül, úgyhogy szükségünk van rátok, srácok!

Az eszközölt változtatás csak PBE-n lesz elérhető, méghozzá egy sor buff formájában, ami segít nekünk megérteni, hogyan használjátok a dzsungelt. Ezek a buffok mérik és nyomon követik a teljesítményeteket, miközben dzsungeleztek.

Azzal, hogy adtok nekünk egy konkrét értéket a dzsungelhez, adtok egy esélyt, hogy tudjuk fejleszteni azt. Példaként egy módszert tisztába tenni, finomhangolni egy dzsungeltábort vagy más rendszerbeli dolgot módosítani. De első körben ehhez tudnunk kell, hogy hol kéne megtennünk ezeket a módosításokat.

Így néznek ki a buffok:

jungle1

(Az elsődleges buff)

jungle2

(Miután levertük az első tábort, jelen esetben a Krugokat)

jungle3

(Miután levertünk két tábort, a Krugokat és a Razorbeak-eket)

Iszonyatosan hasznos lenne ezeket az értékeket tőletek beszerezni, így hajrá, dzsungelezzetek sokat! Amire különösen kíváncsi vagyok:

Az eredmények, miután normálisan próbáltátok a dzsungelt.

ÉÉÉÉÉÉS

Az eredmények, miután (remélhetőleg az adatok alapján) próbáljátok optimalizálni a játékotokat.”

Egyéb 

DJ Sona animált betöltőképe megtalálható a kliensbeli hősoldalán.

misc

Az Idézők Szurdokának textúramódosításai, köztük a sárkányverem talajának új mintázata, visszavonásra kerültek.

Balansz változtatások

( * Emlékeztető *: A PBE szerver egy olyan tesztelői környezet, ahol új, kísérleti, és néha radikális változások történnek. Amiket lentebb láthatsz, hiányosak lehetnek mind tartalomban, mind változtatásokban, amik még nem lettek a PBE-hez hozzáadva – ne veszítsd el a fejed! Ezek nem hivatalos közzétételek. )

Hősök

Janna

  • Hátszél (Passzív) [“5%-kal növeli a szövetséges hősök mozgási sebességét”] módosult erre [“8%-kal növeli a környéken levő szövetséges hősök mozgási sebességét, miközben felé mozognak.”]janna
  • Szellő (W) passzív mozgási sebessége nőtt 4/6/8/10/12%-ról 9/11/13/15/17%-ra

IV. Jarvan

  • Páncél nőtt 24-ről 27-re.
  • Demacia büszkesége (E) már nem növeli IV. Jarvan páncélját 10/13/16/19/22-velj4

Jinx

  • Van másik! (Q) megjegyzése most már “Halszálka, a rakétavető” és “Bumm-Bumm, a gépágyú”-t ír az eddigi „rakétavető” és „gépágyú” helyett.jinx

Kassadin

  • Portálséta (R) hatótávja csökkent 700-ról 450-re
    • [Megjegyzés: Itt egy összehasonlítás – PBE (450) vs. Élő szerver (700)]kass
  • Portálséta (R) manaigénye csökkent 60-ra minden szinten
    • [Megjegyzés: Manaigénye, ahogy nőnek a szintek, csökkent 75/150/300/600-ról 60/120/240/480-ra.]

Katarina

  • Mohóság (Passzív) leírása változott: “Katarina varázslatainak töltési ideje csökken 15 másodperccel, amikor egy hős, amit ő az előző 3 másodpercben megsebzett, meghal” (eddig: „A gyilkosságok és asszisztok 15 másodperccel csökkentik Katarina varázslatainak töltési idejét.”)kata

Mordekaiser

[Megjegyzés: a 2/13-as PBE frissítéshez képest Mordekaiser legtöbb változtatása visszavonásra került! A Q/W/R változások még megvannak, de a sebzés / mágikus sebzés arányokat visszaállították és az életerő-költségek is módosultak

[ A mai frissítések a 2/13-as PBE frissítéshez viszonyítva]

  • Vasember (Passzív)– [visszaállítva az élő szerveren lévőre, kikerült a leírásból a pajzsszerzés]
  • Tüskés buzogány (Q)– Sebzés visszaállítva 80/105/130/155/180 +30% mágikus sebzésről 80/110/140/170/200 +40% mágikus sebzésre
  • Tüskés buzogány (Q) – töltési idő visszaállítva 7/6/5/4/3-ról 8/7/6/5/4-re
  • Tüskés buzogány (Q) – Életerő-költség megváltozott 20/25/30/35/40-ra [PBE: 12/16/20/24/28] & [LIVE: 25/32/39/46/53]
  • Acélszív (W) – Mágikus sebzés aránya visszaállítva 15%-ról 20%-ra
  • Acélszív (W) –  Életerő-költség megváltozott 20/25/30/35/40-re [PBE: 18/22/26/30/34] & [LIVE: 26/32/38/44/50]
  • A pusztítás ökle (E)– Mágikus sebzés aránya visszaállítva 50%-ról 60%-ra
  • A pusztítás ökle (E) – Életerő-költség visszaállítva 20/24/28/32/36-ról 24/36/48/60/72-re

Mivel hosszú és zavaró lehet a sok módosítás, álljon itt egy összehasonlítás a PBE Mordekaiser vs élő szerveres Mordekaiserről a mai változások függvényében:

[A változások az élő szerverhez viszonyítva]

  • Alap életerő-regen / másodperc csökkent 1.6748-ról 0.6748-ra
  • Iron Man (Passzív) – nincs változás
  • Tüskés buzogány (Q) 
    • Életerő-költség csökkent 25/32/39/46/53-ról 20/25/30/35/40-re
    • Ad +75 hatótávot a Q-val buffolt közelharci támadásnak.mordeQ
  • Acélszív (W)
    • Új hatás:“Ha szövetséges hősre varázsolják, Mordekaiser is megkapja az Acélszívet, míg a szövetséges kap +60 mozgási sebességet, ha egymás felé mozognak.”
    • Életerő-költség csökkent 26/32/38/44/50-ről 20/25/30/35/40-re.mordeW1

  • A pusztítás ökle (E) – nincs változás
  • Mennyország tourist (R)
    • Amíg a szellem él, Mordekaiser megkapja [30%-ot a célpont varázserejéből és 25%-ot a célpont bónusz életerejéből] az eddigi [20% varázserő és sebzés] helyett.
    • A szellem kap 25/50/100 bónusz sebzést és 15%-nyit Mordekaiser maximum életerejéből.mordeR

Viktor

  • [A hex agy mk1,A hex agy mk2, és A tökéletes hex agy leírása már tartalmazza, hogy ad töltési idő-csökkenést…de még nem ad.]

Tárgyak

Fejlesztés: Harcos

  • Sebzés csökkent 45-ről 40-re

Mandrake őrszem – [ Új tárgy ]

  • Összköltség: 50 arany
  • ” Klikk a használathoz: Elhelyez egy láthatatlan, de vak őrszemet egy bokorban 5 percre. Az őrszem pingelni fog a térképen, ha egy látható vagy láthatatlan ellenség 900 egységnyi körben van.”mandrake

[Lehetséges új tárgyak]

[Bár még nem elérhetőek játékon belül vagy a tárgykeresőben, a mai frissítés fájljaiba bekerült néhány új tárgy kódja. Lehet, hogy véletlenül vagy valami hiba folytán kerültek be és lehetséges, hogy ebben a ciklusban nem lesznek teljesen kifejlesztve.]

“Luden’s Echo” – [nincs benn a játékban]

  • +X varázserő
  • +% mozgási sebesség
  • EGYEDI Passzív: Töltést gyűjt mozgással vagy varázslással. X töltésnél a következő varázslat kilövi a felgyűjtött töltést, hogy X bónusz varázssebzést okozzon X célpontnak.new1

“Mana Item” – [nincs benn a játékban]

  • +X varázserő,
  • +X mana,
  • +X% töltési idő-csökkentés
  • EGYEDI Passzív – Kiterjesztett elme: Megnöveli a maximum manát X-szel és Intuíciót generál (X konverziós arány) egészen X stackig (a max mana X része).
  • EGYEDI Aktív – Manakitörés: Elereszt egy lökéshullámot, ami felhasználja az összes Intuíciót. Ha ellenfeleket talál el, X varázssebzést okoz, ha szövetségest, akkor visszatölt X manát.new2

“Mana Gem” – [nincs benn a játékban]

  • + X Mana
  • EGYEDI Passzív – X% töltési idő-csökkentés.new3

Hozzászólások

hozzászólás