Üdv, idézők!

A nyári szünet alatt sajnos a megszokott mennyiségű tartalom nélkül hagytunk benneteket, elnézést. Ezért elérkezettnek látom az időt, hogy visszatérve összefoglaljuk a vakáció alatt történt legfontosabb játékbeli eseményeket. Emellett a jövőbe is kaphatunk majd némi betekintést.

Először is, kaptunk egy frissítést az új térdpuskásra

Az itt elsőként célkeresztbe vett hős, Urgot frissítése szerintem nagyon király lett, bár a frissítési jegyzeteket olvasva látható, hogy még ráfért egy-két simítás. A képességbeli összeállítása alapvetően egy jól működő, sokrétű eszköztárat biztosít számunkra, aki lövész létére ellenfelei arcába rohan, hátraveti, majd folyamatosan lövöldözve szedi ki áldozatát. Egy kétségbeesett villanás sem menti meg az áldozatot Urgot vendégszeretetétől, egy ultival visszarántja és kiszedi próbára tettjeit.

A karakter személyéhez szerintem passzol ez a játékstílus, mely kissé irritáló lehet számunkra – ha Urgot ellenfelei táborát erősítjük. 🙂 Kicsit a régi hóhér gyengítő hatású passzívját hiányolom, ezt a fejlesztők egy parányit továbbgondolva megtarthatták volna.

A hegymély lángjával is érdemes (o)kosan játszatni

Ornn hősbemutatójának készítése során a Riot különösen humoros kedvében volt, az újdonsült szinkronhang több szóviccel is megfűszerezte ismertetőjét. Mikor először megláttam a kliensben a hősbejelentés hátteréből, kicsit furcsálltam, egy noxusi fegyverkészítő vastayát láttam benne, egy oda nem illő, antipatikus karaktert – ez a véleményem egy kis kutakodásnak köszönhetően hamar megváltozott.

Különös gondolat egy olyan karakteré, aki bárhol megszerezheti magának a térképen, amit akar, pláne egy topos hős esetében, aki egy teleport segítségével a többi ösvényesnél gyorsabban visszatérhet egy hazaugrást követően. Ornn irányítójaként így hosszú ideig meg lehet spórolni a varázslat elsütését, ami akár egy jó látogatást is könnyebbé tesz az alsó ösvényen. Véleményem szerint egy jól sikerült karakterrel gazdagodtunk, és a játékegyensúly szempontjából is viszonylag rendben teljesít.

A kitüntetési rendszer megújulásáról

Nem mai hír az idézők honorálási rendszerének frissítése, azért beszéljünk róla egy keveset. Alapvetően egy nagyon pozitív változásról beszélhetünk, szerintem kiváló ötlet volt a fejlesztők részéről, hiszen az új funkció valós előnyöket nyújt azok számára, akik higgadtak és sportszerűek tudnak maradni feszült körülmények között is, a többieket is erre ösztönözve.

A kezdeti szakaszban azt gondoltam, hogy a magasabb kitüntetési szint minden meccs előtt fel fog ugrani a képernyőn, különös volt számomra, hogy csak a kitüntetett meccseket követően válik láthatóvá. A következő frissítéstől kezdve külön értesítést kapsz arról, ha azután tüntettek ki, miután elhagytad a meccsvégi szobát. Összességében azt mondhatjuk, hogy érezhető a dolog hatása, főleg az alacsony divíziókban. A jutalomkapszulák grafikája különösen megtetszett.

Küldetések

Régóta hiányoltam ebben a kliensben a küldetéseket, várható volt, hogy meg fognak jelenni, mint a legtöbb játékban. Egyféle reklámként is szolgáltak a megjelenő skinek számára, de ingyen is jó móka volt részt venni bennük. Ezek teljesítése egész nyáron izgalommal töltött el, változatosság jellemezte mind magukat a küldetéseket, mind a díjazásukat. Bár nem mindig adtak értük igazán exkluzív tartalmakat, kinézeteket, hősöket stb., megvolt a belső igény a teljesítésükre.

Az ikonok magát a teljesítést jelképezték, egyféle néma dicsekvésre szolgáltak. Emlékszem, egy hétig a barátaim nagy része a Veterán ikont használta, volt, akit fel sem ismertem, tele volt vele a közösségi oldalam a kliensben. Máskor megoszlott a Darkin és az Árnyak orgyilkosa ikon használata, olyankor kék-vörösbe borult az oszlop. Egy élmény volt ezeket az ikonokat velük együtt felvenni, akárcsak később jegyeket gyűjteni.

A 17-es és 18-as frissítésekről röviden

A 7.17 alatt visszakaptuk a Vérhold játékmódot, ahol az ingyenes hősöktől függetlenül választhatjuk ki kedvencünket néhány orgyilkos közül (Yasuo és Zed például nem került be ezek közé, szokatlan módon). Ezzel együtt új csillagőrző kinézetek is megjelentek, velük együtt pedig egy új Emberek vs MI játékmód. Az Invázió során öt játékos küzd egy kör alakú pályán az egyre szaporodó dzsungelszörnyekkel és botokkal, akik a csillagot támadják fokozódó erővel. A játékmód szeptember elejétől lesz elérhető.

A 7.18-as frissítéssel kapcsolatban egyenlőre kevesebb anyag áll a rendelkezésre, de pár dolgot már ismerünk. Érkezni fog egy menő skin, Örökkévaló Cassiopeia néven. Egy vörösesen izzó kígyó páncélban… tényleg jól néz ki. Ezen kívül egy-két játékegyensúlyi fejlesztést is kapunk a megszokott módon. Az új, Ornnhoz tartozó ikon pedig kap egy kis élesítést.

 

Köszönjük, hogy velünk tartottatok, mindenkinek sikeres évkezdést kívánunk! 🙂