Az 5.10-es patch már az élő szerveren, itt az ideje, hogy útjára induljon az 5.11-es ciklus! Elsőként egy őskori hőskinézetpakkot kapunk Anivia, Cho’Gath és Renekton számára, valamint jelentős változások elé nézünk a Kanyargó Rengetegben és a Kristályseben!

startbanner

Görgess tovább az infókért!

(Figyelmeztetés: A PBE tartalom képlékeny és kísérleti jellegű – a jelenlegi állapot nem reflektál teljes mértékben arra, amilyen állapotban az élő szervereket fogja elérni. Kérjük, e szempontok alapján bontakozzatok jóslatokba.)

Új hőskinézetek

Az 5.11-es ciklus nyitásaként három új őskori témájú kinézettel készültek a PBE-s srácok Aniviának, Cho’Gathnak és Renektonnak.

Prehistoric Anivia
750 RP

anivia1

anivia2

anivia3

Prehistoric Cho’Gath
750 RP

cho1

cho2

cho3

cho4

cho5

Prehistoric Renekton
750 RP

rene1

rene2

rene3

Riot Katey Khaos hintett pár infómorzsát az őskori kinézetekről:

“”Még csak nem is ijesztőek…inkább csak 5 méteres játékok.”

“Na jó, próbáljuk ki: képzeld el magad a Szurdokban. Meglátod ezeket a bazi nagy „játékokat”, ahogy éppen belibbennek a felső vagy éppen a középső ösvényre. Prehistoric Anivia úgy mozog, mint egy madár, kicsit lógatva a fejét és a karjait. A felső ösvényen pedig egy helyben állsz, mert Prehistoric Renekton Nyesése talán olyan, mint Kalista őrzői – ha nem mozdulsz, nem vesz észre. Csak bámultok egymásra. De a vacsora bekebelezése még csak most jön – sajnálhatod, hogy nem volt őrszemed a folyóban.”

Az őskori trió magában foglalja Aniviát, Renektont és Cho’Gathot!

Cho’Gath – 750 RP

  • Új modell és textúra!
  • Minőségi effektek a Törésvonalhoz (Q) és a Vorpális tüskékhez (E)!

Anivia – 750 RP

  • Új modell és textúra!
  • Új Újjászületés (Eggnivia!) modell!

Renekton – 750 RP

  • Új modell és textúra!

Kanyargó Rengeteg és Kristályseb fejlesztések

 JxE szolgált némi infóval a Kanyargó Rengetegen és a Kristályseben elkövetendő újításokról!

“Hey mindenki!

 Az elkövetkező időben elég sok fejlesztés fog felkerülni PBE-re a Szurdokon kívüli pályákra is, ezekből jöjjön egy kis ízelítő!

Játékmenetbeli változások: A Fekete Köd 

Miután beszélgettünk pár nevesebb KR-játékossal (utólag is kösz Koella-nak és a többieknek a segítségért!), találtunk pár lehetőséget, hogy fejlesszük a Rengeteg játékélményét és megváltoztassuk némileg a játékmenetet.

Dzsungel: Sújtás & Égetés 

A jelenlegi meta a 1-2-es felállást favorizálja, mert könnyen el lehet tolni az ösvényt, lerohanni a dzsungelest és elzárni a farmtól. A szörnyek most 5 másodperccel korábban jelennek meg és némileg kevesebb életük van és kisebb sebzést nyomnak. Vagyis újra mehettek dzsungelezni J

Vilemaw; a helyi Peter Parkőr :

Jelenleg Vilemaw eléggé alulértékelt és csak akkor ölik meg, ha nincs más elérhető cél a pályán. Ráadásként még egyedül is leölhető pár kiskapunak köszönhetően. Ezért megnöveltük a HP-ját és csökkentettük a sebzését, a DOT marad nagyjából ugyanannyi, de így adódik némi lehetőség a másik csapatnak reagálni.

Vilemaw megölése lehetővé teszi, hogy megidézd a sötétséget és egy seregnyi szellemminiont vezess az ellenfél bázisa ellen. A játékosok megbűvölik a környéken levő minionokat (szövetséges minionok megnövelt harci statok, mozgási sebesség, míg az ellenfél minionjai megrémülnek). A hősök pedig átlépnek egy másik világba és „szellemesek” lesznek.

Végül, de nem utolsósorban, hozzáadtunk a statisztikai menühöz egy Vilemaw-órát és egy egyedi életerőcsíkot is kap parkőrünk.

Oltárváltozások:

Megváltoztattuk az oltáruk buffjait is, hogy jelentékenyebbek legyenek és jobban használható erőt adjanak. Az első buff mozgási sebességet ad a csapatnak, a másodikat is elfoglalva pedig minion/szörnyölés után tölt vissza életerőt a játékosnak, ezáltal tovább lehet ostromolni és gyorsabban be lehet fejezni a játékot.

Toronyváltozások: még több kinyírható cucc!

Bedobtunk egy harmadik, kis HP-s tornyot az ösvényekre, hogy legyen egy korai cél is a játékban. Ezek segítik újraindítani a minionhullámokat és finomítani a játék korai szakaszát. Módosítottuk az összes torony életerejét és sebzését. A külső tornyok könnyebben lerombolhatóak, míg a Nexust védő viszont nem fog szétesni pár sunnyogó szuperminiontól sem.

Új talizmán: Számolj le mindenkivel!

Azzal, hogy nincsenek őrszemek a KR-ben, a papírabb hősök hátrányba kerültek, hiszen nem tudtak olyan bátran farmolni vagy tornyot bontani, hiszen nem tudták az ellenfelek helyzetét. Éppen ezért fogtuk a Hextech érzékelő aktívját és talizmánná alakítottuk (megjegyzés: a passzívot nem, úgyhogy a csapdákat nem fedezi fel). Remélhetőleg ez kiküszöböli a problémákat és a hatodik érzékkel rendelkező játékosaink felfedezik még időben az ellenfeleket.

És pont ezért kivettünk minden látótárgyat a Rengetegből, hiszen már nincs rájuk szükség:
Grez szellemlámpása, Hextech érzékelő és a Fényhozó kikerült.

Tárgyváltozások Dominionon és a Kanyargó Rengetegben; Véreztesd ki őket: 

Lord Van Damm Buzogánya megkapta a Fényhozó passzívját és már nincs rajt a Határtalan Penge passzívja.

Hadúr vértje – Kristályos karvértből épül fel, ad HP regent és olcsóbb lesz.

Térképváltozások; A gnómok nem is ijesztőek: 

Folytatva az Idézők Szurdokán megkezdett stílust, megpróbáljuk némileg szinkronba hozni a Rengeteget és a Kristálysebet is a Szurdokkal. Alább megtekintethetitek a képeket a jelenlegi állásról.

Új KR-épületek: 

twisted1

twisted2

Új minionok KR-en és KS-en:

twisted3

twisted4

Gólem újratextúrázás:

twisted5

Kristályseb textúra és színfrissítés:

twisted6

Töltőképernyők:

 twisted7 twisted8

Ha bármilyen hibát tapasztalnátok, a már ismert csatornákon küldjétek el nekünk!
~Riot JxE”

Új töltőképernyők a KristálysebnekKanyargó Rengetegnek, és a Tutorialnak:

twisted9 twisted10 twisted11

Pár kép a frissített gólemről, a minionokról és az épületekről.

twisted12 twisted13

twisted14 twisted15 twisted16

twisted17 twisted18 twisted19

Végül pár kép a Kristálysebről:

twisted20 twisted21 twisted22 twisted23 twisted24

Kinézetfrissítések

Homokvihar Ekko kapott pár módosítást a mai frissítésben: dizájnosabb lett a mellénye, világosabb a haja, valamint a kesztyűjén lévő kő világosabb zöld lett.

ekko1

ekko2

ekko3

Egyéb 

  • Egy “SRU_Porowl” állatka került be a Szurdokba. Mindenki boruljon le a Porobagoly előtt!misc

Balanszváltozások

( * Emlékeztető *: A PBE szerver egy olyan tesztelői környezet, ahol új, kísérleti, és néha radikális változások történnek. Amiket lentebb láthatsz, hiányosak lehetnek mind tartalomban, mind változtatásokban, amik még nem lettek a PBE-hez hozzáadva – ne veszítsd el a fejed! Ezek nem hivatalos közzétételek. )

Hősök

Ekko

  • Párhuzamos valóság (W) leírása most már tartalmazza a minionok és szörnyek felé kiosztott max sebzést, ami csökkent 400-ról 150-re
  • [Megjegyzés: Csak a leírás változott]

Tárgyak

Mélységi jogar

  • [A kísérleti átdolgozás, ami 5.10-ben is megjelent, most visszatért!]
  • Teljes költség: 2500 arany
  • Recept: Varázskönyv + Rubinkristály + Negatron palást + 815 arany
  • Új statok és hatások:
    • +40 varázserő
    • +250 életerő
    • +60 varázsellenállás
    • Egyedi passzív: 2 másodpercenként kilök egy hullámot, ami 40 (+2 hősszintenként) varázssebzést okoz az ellenséges hősöknek és csökkenti a varázsellenállásukat 5%-kal 6 másodpercig (a hatás 6 alkalommal növelhető, egészen 30%-ig)abyssal

Mandrake őrszem

  • [Újra bekerült PBE-re kísérleti tárgyként, hogy tesztelhessétek, de kimondottan nagyon nem dolgoznak vele a PBE-sek.]

Kanyargó Rengeteg változások

Hextech érzékelő

  • KR exkluzív talizmán.
  • EGYEDI Aktív – Hunter’s Sight: a láthatatlanságot felfedő köd 5 másodpercre rálátást biztosít a célterületre, és 3 másodpercig felfedi az oda belépő ellenséges hősöket (120 másodperc töltési idő)


Oltárok

  • 1 oltár irányításakor “+10% mozgási sebesség” a “+3 arany / ölés” helyett
  • 2 oltár irányításakor “Visszatölti a 3%-át a maximum életerődnek minion vagy szörny megölésekor” a  [+10% bónusz sebzés és +10% varázserő] helyett

Vilemaw

  • Életerő nőtt 3500-ról 5500-ra
  • A régi buff helyett (+ sebzés) Vilemaw megölésekor a játékosok olyan buffot kapnak, amitől át tudnak gázolni az egységeken és ijesztővé teszi a környékbeli minionokat.
  • „Ez az egység túl ijesztő! Megnőtt a mozgási sebessége, sebzése, támadási sebessége, páncélja, varázsellenállása és megrémíti az ellenséges minionokat, amik túl közel kerülnek hozzá.”vile1
    vile2

[Videoelőzetes]

  • A páncél és a varázsellenállás mellett, Vilemaw támadásai csökkentik a célpont támadási sebességét.

Minionok

  • Kapott arany nőtt 3-mal
  • [KontextusAz oltárváltozások kiegészítése miatt!]

Nagy gólem

  • Alap életerő csökkent 1440-ről 1240-re
  • Alap sebzés csökkent 73-ról 70-re
  • Arany nőtt 66-ról 69-re

Gólem

  • Alap életerő csökkent 540-ről 480-ra
  • Alap sebzés csökkent 35-ről 33-ra
  • Arany nőtt 18-ról 21-re

Wraith

  • Alap életerő csökkent 1200-ról 1050-re
  • Alap sebzés csökkent 55-ről 52-re
  • Arany nőtt 42-ről 45-re

Kis wraith

  • Alap életerő csökkent 250-ről 230-ra
  • Alap sebzés csökkent 20-ról 18-ra
  • Arany nőtt 12-ről 15-re

Óriásfarkas

  • Alap életerő csökkent 1320-ról 1120-ra
  • Alap sebzés csökkent 42-ről 40-re
  • Arany nőtt 48-ról 51-re

Farkas

  • Alap életerő csökkent 420-ról 390-re
  • Alap sebzés csökkent 16-ról 15-re
  • Arany nőtt 14-ről 17-re

Tornyok

  • [Megjegyzés: Egy harmadik torony is bekerült az ösvényekre, de az még nincs benn a mai frissítésben.]
  • [A tornyok páncélja nőtt, a sebzésük csökkent. A lerombolásból az arany és az XP csökkent.]

Kanyargó Rengeteg & Kristályseb tárgyak

Lord Van Damm buzogánya [Kanyargó Rengeteg & Kristályseb]

  • EGYEDI passzív:a kritikus csapások 200% helyett 250%-os sebzést okoznak. – KIKERÜLT!
  • Új egyedi passzív – Kritikus találatok vérzést okoznak az ellenfélnek a sebzés 150%-ával egyenlően varázssebzésként 3 másodpercig és láthatóvá teszi őket ez idő alatt.vandamm

Hadúr vértje [Kanyargó Rengeteg & Kristályseb]

  • Teljes költség 2500 arany.
  • Recept változott Az óriás öve + Kristályos karvért + 900 arany.
  • Életerő csökkent 850-ről 800-ra
  • Ad +100% alap életerő regent.overlord

Alattomos csatabárd [Kanyargó Rengeteg & Kristályseb]

  • A vérzés az egyedi passzívból most már varázssebzés fizikai sebzés helyett.

Grez szellemlámpásaHextech érzékelő és A fényhozó

  • Kikerültek.

Hozzászólások

hozzászólás