Sokan nem szeretnek az alsó ösvényen játszani, főleg nem támogató szerepben. De miért?
Nem ismered a lövész partnert (főleg ha valaki vadidegent oszt melléd a sors), nem tudod mire számíts, mikor agresszív, mikor passzív, mire hogy reagál, mennyire figyeli a kis térképet és sorolhatnám. A lényeg, hogy semmit nem tudsz, de alkalmazkodnod kell hozzá.
Először is igen biztonságos választás, hiszen a W képességgel (Apály és dagály) tudod gyógyítani ösvénytársad, de ezzel párhuzamosan az ellenfeled is tudod sebezni. Sőt, ha ügyes vagy, a kettőt egyszerre is tudod, hisz a kis vízhullám pattoghat a célszemélyek között, egyszer barátságos, aztán ellenséges és ismét barátságos személy közt vagy akár fordítva is. Én személy szerint ezt a varázslatot szeretem a legjobban, hiszen bátran előbbre léphetsz, hogy zaklasd az ellenséges lövészt, ami ugyan kevés életerőbe kerülhet ám a W segítségével könnyedén max HP-n tarthatod magad. Általában ezzel a képességgel érdemes kezdeni, hiszen a játék korai szakaszaiban igen hasznos; ezen kívül ezt érdemes minél hamarabb kimaxolni, hisz sokat fogsz sebezni és társaidat is könnyen életben tarthatod.
Nagyon hasznos, ám gyakorolni kell, hogy jókor és jól használjuk eme képességet. Hosszú töltési ideje miatt, mindig alaposan át kell gondolni, hogy mikor is vetjük be.
Végül nézzük mit is érdemes egy Naminak venni.
A meccs elején egy Bűbájtolvaj pengét egy Életerőitalt és három Manaitalt ajánlok. (Persze az Őrszemtotemet sem szabad elfelejteni!) Azért több Manaitalt, mivel a W képességgel úgyis életerőt töltünk vissza. Ezt követően minél hamarabb szerezni kell egy Látókövet, hisz a győzelem érdekében jó, ha látod mikor érkezik váratlan vendég az ösvényedre, legyen az egy dzsungeles vagy esetleg a középső ösvényen lévő ellenfél. (Hisz nem egyszer felejt el a csapattárs jelezni, hogy eltűnt az ösvényellenfél…)
Az alábbi képen egy alternatív tárgy összeállítást láttok, ahol inkább életerőre, varázsellenállásra és páncélra törekszünk. Persze ezt módosíthatjuk az ellenség függvényében, hisz ha a hősök nagy része csak fizikai sebzésből sebez, nem feltétlen szükséges varázsellenállás, stb.
Véleményem szerint Nami egy igazán remek támogató lehet és elég biztonságos választás, hiszen nem kell bemenni egy harc kellős közepére, de mégis hatalmas tömegirányító ereje van és könnyedén kiiktathat vagy hazaküldhet egy-egy hőst, így rögtön a saját csapata kerül előnybe.
A következő részben megnézünk pár tankosabb karaktert, milyen tárgyakat érdemes venni, illetve mikre kell figyelni, ha kénytelen vagy elől állni és berohanni a tömegbe, ami néha halálos, de sokszor a csapatod segíted vele a győzelemhez.