Tahm Kench Reveal

Bizonyára sokan hallották, hogy hamarosan megjelenik egy új hős, hisz a Riot rakott fel egy érdeklődést felkeltő videót youtube-ra. A videó igen sejtelmesre sikeredett, az új hősről csak pár infó morzsát szórtak elénk. Először is megtudtuk, hogy valamilyen vízi lény lesz az új hős. A videó egy rövid történetet mesél el, melyben egy szerencsejátékost ment meg Tahm Kench, ám van egy feltétele… A megmenekült fiú boldogan élt, rátalált a szerelem, ám a folyók királya sem feledkezett meg róla. Így a történet sem végződött boldogan…

Majd újabb infókat kaptunk a Riottól, amiben jobban megismerhetjük a folyók királyát, képességeit és várható pozícióit.

Lássuk Tahm Kench fontosabb képességeit.

TK_PassivePasszív: Ízelítő

Tahm Kench minden alaptámadásával egy jelzést rak az ellenfélre. Ez a jelzés egy három részből álló halra hasonlít. Ha a hal eléri a vörös színt, akkor felkerült a három jelzés, és ezt követően minden képesség kicsit módosul…

TK_QQ: Nyelvcsapás

Tahm Kench a nyelve segítségével támad a megadott irányba, ha eltalál egy célpontot, akkor a célpont sebződik és lelassul.

Passzív+Q: Ha Tahm Kench egy olyan célpontot talál el a q-jával, amin már az Ízelítő három jelzője megtalálható, akkor a hős elkábul.

TK_WW: Bekebelezés

A Bekebelezés egy érdekes képesség, hisz Tahm Kench használhatja minionokon, ellenséges szörnyeken, szövetséges és ellenséges hősökön is, szóval szinte bármit felfalhat.

  • Minionok és szörnyek: Ha Tahm Kench bekap egy ellenséges miniont vagy szörnyet, újra tudja aktiválni a képességét, ekkor a gyomrában rejtőző miniont/szörnyet az ellenség felé kiköpi, ezzel sebzést okoz arra, amit eltalál.
  • Szövetséges hős: Tahm Kench nem csak minionokat, de szövetségeseket is bekebelezhet, ezzel immúnissá válik a hős, a folyók királyának mozgási sebessége nő, ha az ellenfél irányába halad. Tahm Kench is és a gyomrában rejtőző hős is eldöntheti, mikor bukkanjon elő ismét a bekebelezet szövetséges.
  • Ellenséges hős: Tahm Kench csak akkor képes ellenséges hőst gyomrába rejteni, ha arra az Ízelítő passzív három jele felkerült. Amíg az ellenséges hős a gyomrában van, Tahm Kench mozgási sebessége drasztikusan csökken; az ellenséges hős látó mezeje Tahm Kench közvetlen környezetére redukálódik.

TK_EE: Vastag bőr

Tahm Kench e képességének aktív és passzív része is van, lássuk hát őket szép sorban.

 

Passzív: Harc közben Tahm Kench szürke életerőt gyűjt, ám amint hősünk harca véget ér, a szürke életerő eltűnik, és ezen életerő egy része rendes életerőként gyógyítja a folyók királyát.

Aktív: Ekkor Tahm Kench a szürke életerőt egy pajzzsá alakítja, ám ez a pajzs gyorsan elillan.

TK_RR: Mélységi merülés

Tahm Kench végső képességének is van aktív és passzív része.

 

Passzív: Tahm Kench összes sebzését növeli a maximális életerejével arányosan.

Aktív: Tahm Kench tágra nyitja száját és helyet kínál gyomrában egy szövetséges hősnek, vagy a szövetségessel együtt, vagy egyedül is útra kelhet. Ha megszületett a döntés Tahm Kench varázsolni kezd, és egy örvényt idéz elő, amibe beleugrik, majd rövid időn belül feltűnik a célterületen. A Mélységi merülés hatótávolsága óriási, ám a varázslat hosszadalmas, ezért könnyedén észrevehető.

 

 

A képességek után nézzük mégis melyik ösvényen vethető be a folyók királya

Promo_TK_Reveal_Comic_thumb

 

Tahm Kench remek támogató lehet, hisz Bekebelezés képességével könnyedén megmenthet egy szövetséges csapattársat. Ezen kívül, ha magát a királyt támadnák, akkor a Vastag bőr képesség passzívjának köszönhetően Tahm Kench kissé hátrébb vonulva visszanyerheti elvesztett életerejének egy részét. Ezen kívül végső képessége segítségével lövész társával együtt a térkép bármelyik pontján feltűnhet ezzel támogatást nyújtva a többi csapattársának.

Láthatjuk, hogy az új hős teljesen megváltoztathatja a játék folyamatát, hiszen végső képessége miatt az alsó ösvény is sokkal mobilisebb lett. Könnyedén felbukkanhatnak a középső ösvényen és 3 az 1 elleni harcban győzedelmeskedhetnek, vagy könnyedén tornyot szerezhetnek.

Ám Tahm Kench önálló ösvényen is megállja a helyét, hiszen tankosságának köszönhetően jól bírja az ellenfél ütéseit. Amint megszerzi végső képességét a portyázási potenciálja is megnő, és akár a dzsungelharcossal összhangban jelenhetnek meg egy ösvényen ahol két emberes fölénnyel kell az ellenségnek szembenéznie. Ezen kívül a Vastag bőr képesség passzív része miatt képes magát az ösvényen gyógyítani, amelynek köszönhetően nagyobb eséllyel kerül ki győztesen egy 1 az 1 elleni harcban. A játék korai szakaszaiban Nyelvcsapás képességével képes zaklatni az ösvényen lévő ellenfelét. Bekebelezés képességével pedig a szövetséges dzsungelharcos előli menekülést gátolja meg, majd szövetségesével ketten könnyedén győzedelmeskedhetnek a harcban.

Ha Tahm Kench önálló ösvényen szerepel akkor is nagy potenciál van benne, hisz könnyedén felbukkanhat bárhol bármikor. Csapatharcokban pedig könnyedén elkaphat egy ellenséget, akit szövetségeseivel könnyedén leteríthet.

Tehát óriási változásoknak nézünk elébe az új hős megjelenésével, aki alapjaiban megváltoztathatja a csapatharcokat, de már a játék korai szakaszában is nagy szerepe lehet. Csaptatát sokkal mobilisebbé teszi, könnyedén megment valakit, vagy elkap valakit.

Összefoglalva: van egy ilyen nyálkás, harcsaszerű valami, ami az eddigi leírások szerint erős támogató lesz, de egyéni ösvényen is megállja a helyét. Nem túl szép hős, de hát istenem, nem lehet mindenki olyan aranyos, mint mini Gnar. Ám ettől függetlenül egy biztos; nagy változásoknak nézünk elébe mihelyst Tahm Kench nem csak nevetésével, hanem teljes valójával lesz jelen az idézők szurdokában.